ITI0301
  • Hindamine
  • Materjalid
  • AI ja Pathfinding
  • Klient-server: sissejuhatus
  • Klient-server: Threadide kasutamine
  • Kuidas alustada
  • Lihtsad LibGDX näited
  • Tiled ja collisionid
  • Klient-server moodul
  • LibGDX graafika
  • LibGDX install
ITI0301

Materjalid


Git ja projektihaldus

  • iti0301 project examples!
  • Projekti tähtpunktid (milestone) ja aja jälgimine
  • GitLabi harud/ülesanded
  • Git kasutamise näide

LibGDX

  • LibGDX’i kodulehekülg
  • LibGDX’i setup ja esimene mäng
  • LibGDX graafika

Juhendid

  • LibGDX’i wiki
  • GameFromScratch.com - LibGDX Tutorial series
  • Graphics in Android Java with libGDX - Space Shooter Game

Kursused

  • 2D Game Development with libGDX
  • How to Make a Platformer Using libGDX
  • Simple Game Programming From Scratch with libGDX and java

Tiled

  • Tiled (Tiled map editor, millega saab 2D mängule kaarti teha)

Server ja Kryonet

  • Fast-Paced Multiplayer (Part I): Client-Server Game Architecture
  • ssh-keygen kasutamine võtmepaari loomiseks
  • Netty (ametlik dokumentatsioon)
  • Lihtsa multiplayer mängu näide gradle ja Kryonetiga

Kryonet

  • Kryonet (ametlik dokumentatsioon)
  • Java KryoNet :: A Simple Server/Client Program
  • Java Networking - 2 - Creating an Echo Server
  • Java Networking - 3 - Chat Server & Client

Pathfinding

  • Introduction to the A* Algorithm from Red Blob Games
  • Happy Coding - Pathfinding

gdx-AI

  • gdx-AI GitHub
  • AStarPathFindingsSimpleExample
  • LIBGDX - Let’s Make An Indie Game - GdxAI A* (A star) Pathfinding Tutorial Complete

 • © 2021  •  ITI0301

Hugo v0.122.0 powered  •  Theme Beautiful Hugo adapted from Beautiful Jekyll